Blöta gummistövlar

Nu har jag kommit hem efter skola, fika och massor av trevligt!

På lunchrasten var jag med i ett snöbollskrig (något ofrivilligt), blev  mulad och fick en hel del snöbollar på mig. Jag lyckades också få in några träffar, men blev utskrattad för de gånger (och det var många) som jag missade.

Dagen spenderades i värdlens fulaste gummistövlar eftersom jag hade så bråttom ut imorse! Gummistövlarna var förutom fula även kalla och BLÖTA! Här gick jag och trodde att om jag hade gummistövlar skulle jag åtminstone vara torr om fötterna. Men nej, så fint fick jag det inte. Från och med nu kommer jag att bära kängor, oavsett hur lång tid det tar att snöra på dem!

Dagens bov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0