Hjältar

Här kommer ett par riktiga hjältar för alla skoälsare, snygga, vattentäta och varma. Ska jag vara ärlig så är det (iallafall för mig) ren tortyr att gå in Dr Martens kängor, men det är verkligen värt det! Jag vill gärna jämföra det med att föda barn (fast jag aldrig gjort det). När man gör det är det hemskt, men när det är över så är slutprodukten fantastisk och de flesta kan tänka sig att gå igenom helvetet igen!

Färgen är inte riktigt rätt, de är i verkligheten illröda, men eftersom det är lackat läder reflekteras ljuset tillbaka

Kommentarer
Postat av: emilia

du får stoppaen en fårullssula så det blir mjukt!

2010-12-03 @ 22:34:42
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: My

Tack för tipset!

2010-12-03 @ 22:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0