Vinterhat

Det är fortfarande massor med snö ute, och det tycker jag är förfärligt. Jag tycker om vinter i precis en vecka varje år, sen börjar jag hoppas på att vår och sommar ska komma. En av mina bästa vänner älskar vintern, och varje gång hon säger det högt så ger jag henne en mördarblick.

Det finns inget bra med vintern, det är kallt, musiken låter inte lika bra (musik ska avnjutas ute i solljus), man fryser, man kan inte ha bara ben och klänning, man kan inte ha små fina sommarskor. Det finns tusen fler anledningar att hata vintern. Därför har jag allvarligt börjat överväga att flytta utomlands när jag tar studenten i vår. För jag vet inte om jag kan leva resten av mitt liv med att det finns ett vinterhalvår.

Nu sitter jag lyssnar på musik och tänker på hur mycket bättre den hade varit en varm sommarkväll tillsammans med mina bästa vänner.

Här kommer iaf en bild på ett par skor som endast går att använda på sommaren till brunbrända ben, och gärna använda med en bikini!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0