Bilder

Jag är fruktansvärt dålig på att ta bilder när jag är ute och far, dessa bilderna är vad jag fick med mig! (får kolla om mamma fick några bra lite senare!)

Dagen började på Starbucks på Kastrup (och jag besökte starbucks tre gånger till bara första dagen)

Vi shoppade hela den första dagen, bland annat på carnaby street, som har lite annorlunda juldekorationer.

Vi käkade på ett mysigt italienskt ställe till lunch, och jag tog världens sämsta bild på deras fina afficher som hängde inramade på väggarna.

Efter lunch shoppade vi vidare, och åkte sen tillbaka till hotellet för att byta om innan middagen (och kameran råkade gå av av sig själv vilket ledde till den här bilden.)

Sedan gick vi till ett jättefint indiskt ställe där de lagt fram nyårshattar och smällkarameller. Jag fick dessutom fyra glas dricka (vatten, vin, cola och champange)



Jag satt och insöp Missoni (bokstavligt talat, i pellegrino-form)

Tyvärr tog jag typ inga bilder efter första dagen, denna var den enda jag hittade! (från starbucks, haha)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0