Starbucks

Här kommer ett litet inlägg om starbucks, eftersom jag när detta inlägg hamnar på bloggen troligtvis redan besökt det flera gånger.

Jag kan börja med att säga att jag vet att många är starbucks-frälsta. Det är dock inte jag. För det första tycker jag att det är för dyrt. Jag hade inte haft något emot att betala massor med pengar för en cappuccino om det var en jättegod cappuccino, men när det är svag och oftast inte ens tillräckligt varm så blir jag bara skitsur. Jag vill ha gott kaffe, inte gott "märkeskaffe".

Nej, jag ska försöka övertyga mina resekamrater om att minimera starbucks besöken och gå på lite mindre ställen. Jag rapporterar när jag är hemma om hur det gick!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0